statistik gagasan pelayar

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Saturday, September 22, 2007

Ramadhan '07

Ramadhan thn ini datang lebih awal sebagaimana sebelumnya. jika tahun lepas, kami di sini dapatlah merasa berpuasa "pendek" dr pukul 6.30 pagi ke 4.30 petang. tahun ini agak berlainan kerana daylight saving hanya akan berlaku kira2 minggu selepas ramadhan berlalu.

tapi bukan itu yg ingin dibicarakan. puasa tahun ini menampilkan beberapa wajah2 yg baru dan agak asing bagi saya. meskipun tidaklah seramai mana freshman yg dtg jika dibandingkan dengan vandebilt atau illinois-urbana champaign yg menjangkau 30+ freshies thn ni, kehadiran mereka tetap mewarnai kehidupan di minnesota ini. tambah2 lagi bila ada 2 exchange students dr usm yg juga dlm bidang geophysics! itupun masih belum sempat untuk saya berkenalan dgn semuanya. namun, ada juga muka2 "lama" yg hilang untuk sessi fotografi ini. went back for good.

gentlemen

super duper awesome fantastic "kaji batu" teammates..=p


saiful

kaler sedondong.. haha

mcm ni a agak2nye kalo klua dlm utusan.. huhu..

ramadhan '07, mungkin kali yg penghabisan di luar negara, namun harap2 bukan yg terakhir. kalo ada rezeki ingin sahaja tinggal lama di sini. segala2nya pasti sudah teratur, hanya kita yg bisa tidak mengetahuinya.

salam ramadhan dr minneapolis


No comments: